FAQ / veel gestelde vragen

Om uw vragen direct te beantwoorden hebben we de meest gestelde vragen op onze FAQ pagina zo duidelijk mogelijk proberen te beantwoorden. Deze wordt up-to-date gehouden zodat u de meest relevante informatie altijd bij de hand heeft.

Veelgestelde vragen: voor ik bestel

Doen jullie aan dropshipping?

TLDR: Nee
Tegenwoordig wordt (terecht) vaak de vraag gesteld of bepaalde bedrijven/sites aan dropshipping doen, wat vaak tezamen gaat met slechte kwaliteit producten en een extreem lange levertijd. Wij zijn er trots op dat we onze eigen voorraad beheren in ons warenhuis in Eindhoven. We checken voor de verzending de kwaliteit van het product, pakken dit vervolgens persoonlijk met de grootste zorg in en geven dit zelf mee aan de bezorgdienst. We leveren doorgaans dan ook al de volgende werkdag. We zijn dus zeker geen dropshipping bedrijf en zullen dit ook nooit worden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij geven maandag t/m vrijdag bestellingen gedaan voor 16:00 dezelfde dag nog mee aan de bezorgdienst. Dit wordt doorgaans de volgende dag nog bij u geleverd. 

Alle details kunt u vinden via onze verzendpagina: klik hier.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland:
Boven de €50 hanteren wij geen verzendkosten. Anders kost het €4,95.

Voor België:
Boven de €99 hanteren wij geen verzendkosten. Anders kost het €9,95.

Alle details kunt u vinden via onze verzendpagina: klik hier.

Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?

Wij zijn bereikbaar tussen 09:00 en 16:00 op doordeweekse dagen. Op feestdagen is onze klantenservice gesloten.

Wat is jullie retourbeleid?

Bekijk ons retourbeleid hier

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • IDEAL
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Bankcontact
  • Creditcard: Visa - American Express - Maestro - Mastercard - Amex - Union Pay

Veelgestelde vragen: na het bestellen

Ik ben zeer tevreden met een Skibby product, waar kan ik een review achterlaten?

Enorm bedankt dat u ons wilt supporten! Dit helpt niet alleen ons team, maar kan ook andere mensen helpen hun keuze (sneller) te maken.

Product review: Dit kan via de product pagina of de review aanvraag via de mail.
TrustPilot: Dit kan via deze link

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen altijd een track and trace via de mail hiermee kunt u uw order volgen. Ook staat de track and trace in uw order (uw ordernummer kunt u terugvinden in de orderbevestiging die via de mail naar u is gestuurd, of zoek in uw mail naar support@Skibby.nl)

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Het kan zijn dat door een lompe bezorger een pakket niet is geleverd zoals u van ons gewend bent. Mocht uw pakket beschadigd zijn aangekomen, neem dan alstublieft direct contact op met onze klantenservice. Direct foto’s maken van hoe het pakket geleverd is kan zeker helpen.

Stuur niks terug voor je contact hebt gehad met iemand van ons support team. Anders zal het proces vertraging oplopen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunt u deze nog annuleren of wijzigen.

Bestellingen worden doorgaans om 16:00 ingepakt en meegegeven aan de bezorgdienst.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat uw vraag er niet bij of is het niet niet duidelijk genoeg? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via onderstaande knop!